Ik heb een 650 cc en ben er dol op. Ik weet zeker dat ik over een paar jaar wil upgraden, dus is de 1100 cc V-Star beter dan de 1300 cc V-Star?
Het gewicht is geen probleem na een korte leercurve. Mijn 1100 beladen met vrouw en kleding is ongeveer 975 pond, mijn Harley beladen op dezelfde manier is precies 1200 pond. Ik ben nu 1,68 m, nou ja, misschien 1,65 m echt en 56 kg drijfnat. Ik rijd dagenlang zo, in stadsverkeer, op open wegen en bochtige wegen (twisted sisters) erg pittig. Soms moet ik me op een kruising met veel helling wel even concentreren, maar geen probleem. Zorg er gewoon voor dat je met beide voeten plat op de grond kunt staan en het gewicht mag nooit een probleem zijn, en nee, ik kan de Harley niet helemaal plat op de grond zetten, misschien word ik ooit wel volwassen. ?Royal Star etc....Ik vrees het zware gewicht en de extra kosten....vooral het zwaardere gewicht. Als ik van mijn 650 afstap, wat voorlopig fantastisch is, dan zal het voor een motorfiets zijn die net iets sterker is. Als Yamaha een 800 cc zou maken....dat zou geweldig zijn. De Bolt ziet er mooi uit, maar is fysiek kleiner dan mijn 650. Hij heeft echter wel een vergelijkbaar gewicht.