Het diagnosticeren van een probleem zoals het uwe kan moeilijk zijn zonder enige achtergrond, daarom heb ik al die vragen gesteld. Mijn eerste gedachte is dat er vuil in uw carburateurs is gekomen dat een van de sproeiers beperkt. Vuil kan zich langzaam ophopen en dan erg genoeg worden om het echt op te merken. Daarom vroeg ik of er tekenen van roest in de tank waren. Het kost niet veel roest in de tank om problemen in de carburateurs te veroorzaken, het brandstoffilter vangt niet alles op. Bent u ervan overtuigd dat de vorige eigenaar de carburateurs goed heeft "schoongemaakt"? Hoe zien de bougies eruit, zijn ze super wit (mager mengsel), helemaal zwart (rijk mengsel), of lichtbruin (goede staat)? Heeft u gecontroleerd op vacuümlekken tussen carburateurs en motor? Waarom vervangt u de brandstofpomp? Heeft u de eenvoudige test gedaan om de brandstofleiding tussen pomp en carburateurs te verwijderen, het uiteinde in een container te plaatsen en de sleutel om te draaien? Pompte hij brandstof? Uw motorfiets zal zonder de pomp draaien als u minimaal 1/2 tank brandstof heeft. Op de Vstar bevindt de bodem van de tank zich onder de carburateurs, de pomp wordt gebruikt om brandstof een beetje naar de carburateurs te pompen.